diumenge, 17 de desembre del 2023

"FER-TE SENTIR EL MEU AMOR"
La meua versió de la cançó de Bob Dylan "Make You Feel My Love" que va aparéixer en el seu àlbum de 1997 "Time Out of Mind".
La vaig gravar pel programa de Sueca TV "La Bona Vida".



"Fer-te sentir el meu amor"
Quan la pluja et cau sobre els ulls
I el món estiga tot en contra teua,
puc oferir-te un tendre i dolç abraç ... per
fer-te sentir el meu amor
Quan cau la nit i es veuen els estels
quan ningú et torca les llàgrimes
Puc abraçar-te un milió d'anys ... per
fer-te sentir el meu amor
Ja sé que encara no ho has decidit,
però jo mai no et faria mal,
això ho sé des del primer moment
perquè sé molt bé d'on vens.
Tindré fam i ho passaré molt mal
em deixaria la pell per tots els carrers.
No hi ha res que per tu no faria ... per
fer-te sentir el meu amor
Bullirà el mar com cassola al forn,*
i pels camins del penediment
salvatges vents de canvi estan bufant.
Encara no han vist ningú com jo.
Faria els teus somnis sempre realitat,
ho donaria tot per veure't feliç,
per tu aniria fins a la fi del món... per
fer-te sentir el meu amor ...
* Si, este vers és d'Ausiàs March. Si algú coneix una traducció millor al vers de Bob Dylan "The storms are raging on the rolling sea", estic disposat a canviar-lo.

#MusicaenValencià 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

  Per Enric Casado      En els últims anys, estan emergint “democràticament” líders ultraconservadors, amb clars tints feixistes. Trump als ...